SEO on-page
SEO on-page, numit și SEO on-site, se referă la procesul de optimizare a elementelor unei pagini web. Aceste elemente pot fi văzute de utilizatori sau de motoarele de căutare.De exemplu,Citește mai mult
Schimbarea numelui de domeniu fără a pierde indexarea
Indexarea naturală este căutarea oricărei afaceri online. Apariția în primele rezultate ale motoarelor de căutare înseamnă câștigarea de vizibilitate, atragerea mai multor clienți, creșterea cifrei de afaceri: un cerc virtuosCitește mai mult
Folosirea etichetelor H1… H6
Ce sunt tag-urile H1, H2, ... ? Cum să le analizați și să le optimizați? Îți explic cum să le folosesti pentru a îmbunătăți SEO-ul site-ului tău. În acest ghid cuprinzător vom vedea cum trebuiesc utilizate etichetele Hn pentru a îmbunătăți SEO-ul unui site web.
Importanţa certificatului SSL
Google a anunţat în data de 8 septembrie 2016 că din ianuarie 2017, versiunile sale de navigatoare web începând cu Chrome 56 vor indica în bara de adresă un mesaj ceCitește mai mult
Cum alegem platforma CMS pentru un site de prezentare
În ultimii ani, sistemele de management al conţinutului (CMS = Content Management Systems), precum WordPress, Joomla, MotoCMS, Drupal,..., au avansat foarte mult, făcând ca realizarea unui site web să devină mai accesibilă chiar şi fără cunoştinţe tehnice în domeniul programării. CMS este o platformă uşor de folosit pentru crearea şi administrarea de site-uri web, folosind o interfaţă prietenoasă şi fără necesitatea de a scrie cod.
Cum optimizăm un text pentru motoarele de căutare
Este important să se optimizeze o pagină pentru o bună poziţionare în motoarele de căutare, dar cel mai important este să păstraţi vizitatorii pe site, prezentându-le un conţinut util şi uşor de citit. De câţiva ani, aceste criterii de performanţă în marketing sunt luate în calcul de către algoritmii folosiţi de motoarele de căutare precum Google. Prin urmare, noi spunem că niciodată nu este suficient să aveţi un bun SEO ci trebuie să şi comunicaţi cu vizitatorii dumneavoastră.