De ce noi?

Dezvoltăm site-uri web care îmbină funcţionalitatea cu estetica: uşor de navigat şi care oferă o experienţă deosebită utilizatorilor. Combinând design-ul cu programarea, realizăm cele mai bune şi mai eficiente aplicaţii internet/intranet, dând posibilitatea afacerilor să-şi mărească avantajele în competiţiile cu alte firme.
Suntem plini de solicitudine, ascultăm şi venim cu soluţii. Suntem partenerii clienţilor noştri în proiectele încredinţate nouă pentru a fi puse în aplicare şi ne integrăm imediat în cerinţele afacerii dumneavoastră pentru a scoate la suprafaţă cele mai bune soluţii problemelor supuse atenţiei.

Outsourcing

Despre externalizarea serviciilor web

Prin externalizarea serviciilor web, companiile se pot focaliza pe activitatile în care sunt specializate și care au o importanță majoră în funcționarea lor. Outsourcing-ul este o metodă de eficientizare a anumitor procese, alocând resurse financiare și umane în alte activități mai importante.
Iată câteva din beneficiile outsourcing-ului:

  • Costuri reduse de exploatare
  • Se îmbunătățește focusul companiei
  • Se câșigă acces la capabilități world class
  • Resurse interne disponibile pentru alte scopuri
  • Funcții de business non-critice
  • Împărțirea riscurilor
  • Îmbunătățirea producției și eliminarea întârzierilor
  • Scalabilitate
  • Beneficii adiționale

Istoric

  • 1999
    Se înfiinţează SiteX S.R.L. cu sediul social în Iaşi, având că obiect de activitate crearea de aplicații internet și intranet.
  • 2000
    În cadrul societății lucrează deja 12 programatori și 2 designeri web. Sunt lansate primele site-uri realizate de SiteXdesign.
  • 2001
    Sunt lansate 3 platforme intranet dedicate societăţilor care lucrează confecţii textile în sistem lohn, service-urilor auto şi magazinelor de piese auto. Menţionăm că aceste platforme sunt încă folosite de către clienţii noştri (asta dovedind o proiectare excelentă ce a asigurat flexibilitatea platformei conform multiplelor modificări legislative).
  • 2002
    Se începe colaborarea cu Agentia Web Image Factory din Chicago, societatea Papamedia din India și S3G Franţa, împreună cu care au fost lansate peste 100 de site-uri web.
  • 2006
    SiteXdesign este acceptată în sistemul Elance prin intermediul căruia a lansat multiple site-uri web obţinând calificativul maxim.
  • 2009
    SiteXdesign este acceptată ca afiliat al Template Monster USA şi începe să ofere şi site-uri realizate pe bază de template-uri web.
  • 2011
    Se deschide biroul din Bordeaux (Franţa) şi creşte mult numărul clienţilor francofoni.
  • 2012
    Începe colaborarea cu agenția web pariziană L’Agence Web
  • 2013
    Începe colaborarea cu agenția de comunicare Thierry Clemens din Elveția
  • 2015
    Începe colaborarea cu agenția web Autour du Commerce din Franţa
  • 2016
    Începe colaborarea cu agenția web Admonitus din Elveția

De ce România?

Pe măsură ce noul model de afaceri caracteristic economiei globale se extinde, tot mai multe companii din întreaga lume sunt forțate să caute în afara granițelor proprii resurse umane de înaltă calificare, motiv pentru care majoritatea companiilor IT puternice din Occident și-au focalizat atenția asupra companiilor specializate în producția și dezvoltarea de software din Europa de Est, în căutarea unui echilibru ideal între servicii de programare de înaltă calitate și soluții eficiente din perspectiva costurilor. Marile companii de IT își transferă offshore o parte din operațiunile de dezvoltare de software, vizând în acest sens oferta companiilor est-europene de outsourcing. Departe de a fi doar o simplă „modă” a momentului, migrarea catre modelul „offshore programming” deschide noi oportunități pentru corporațiile IT, aflate sub presiunea constantă a necesității reducerii costurilor de producție, care permite, la rândul ei, scăderea prețului final al produsului software, ceea ce atrage implicit o mai bună plasare pe piață a companiei. Din acest punct de vedere, outsourcing-ul poate fi o armă foarte eficientă în lupta cu competiția.

Un alt fapt interesant este că, în ultimii ani, în domeniul IT s-a făcut simțit conceptul Rapid Application Development (RAD). Această tendință a fost determinată de cererile mari din partea pieței software în legătură cu scurtarea perioadelor de dezvoltare a proiectelor. Dar pentru a scurta perioadele de dezvoltare, mediile RAD nu sunt prea folositoare în absența unui training foarte serios. Iar un trainig serios presupune resurse umane, bani și timp, adică exact principalele avantaje ale outsourcing-ului. Așadar, modelul externalizării serviciilor nu presupune training, iar angajarea de personal suplimentar pentru scurtarea perioadelor de dezvoltare nu este, de obicei, o problemă.

Informationweek.com scrie că pentru companiile IT americane „este aproape imposibil să găsească dezvoltatori suficient de buni și chiar și cei nu așa de buni costă o avere. În contrast, zone precum India și Europa de Est au acces la mii de programatori, mulți dintre ei cu cunoștințe solide de Java sau alte tehnologii internet, disponibili pentru 20-50 de euro pe oră”.

Deficitul de programatori profesioniști va atinge cote extrem de mari. Asta explică interesul companiilor IT occidentale de a găsi parteneri de încredere de outsourcing în Europa de Sud-Est. Pe de altă parte, țările din Europa de Sud-Est au înregistrat deja creșteri de neoprit ale sectorului IT și, în consecință, au devenit ținte foarte atractive pe scena IT la nivel mondial. Datorită enormului potențial ce rezidă în aceste piețe relativ recente, marile corporații IT și-au dat seama că un parteneriat de outsourcing cu companii locale active pe aceste piețe le poate aduce avantaje dincolo de orice previziuni. Rezultatul a fost că majoritatea companiilor de dezvoltare de software localizate în Europa de Sud-Est au în prezent diverse forme de colaborare cu corporațiile occidentale, iar multe dintre cele mai importante produse software la nivel mondial sunt dezvoltate offshore, fie parțial, fie chiar în totalitate.

În condițiile acestea, corporațiile producătoare de software din întreaga lume încep să vadă și companiile din România ca ținte deosebit de atractive pentru proiecte de outsourcing care presupun nu doar crearea de software specializat, dar și preluarea unor servicii de mentenanță sau suport. Care ar putea fi argumentele principale pentru outsourcing cu parteneri din România? Companiile românești cu capabilități de outsourcing au atins un echilibru imbatabil între calitatea serviciilor și nivelul de prețuri. Dacă luam în calcul și accesul la tehnologii de programare de ultimă oră și flexibilitatea de care este capabilă piața noastră în materie de recrutare de personal, oferta pare aproape irezistibilă.

Cu câțiva ani în urma, tendința generală era de a considera India drept destinația implicită pentru outsourcing, dar în prezent lucrurile se schimbă foarte rapid, mai ales că majoritatea companiilor indiene de servicii au început să-și creacă prețurile, de când au devenit mai puternice și mai acceptate. Mai mult decât atât, de obicei programatorii indieni dezvoltă un proiect urmând foarte strict specificațiile. Atunci când apar probleme, ei pur și simplu raportează problema și așteapta noi instrucțiuni. Programatorii români se bazează mult mai mult pe imaginație, pentru a rezolva problemele inerente; ei caută soluții alternative pentru a grăbi ritmul dezvoltării și reușesc să găsească cea mai bună cale de rezolvare a problemei. De aceea, aplicațiile dezvoltate de programatorii români sunt de regulă mai rapide și mai flexibile decât o vaga idee precum „lasa-l în seama unui programator român și el îți va aduce, în cele din urmă, un produs de succes!”

Alăturați-vă echipei noastre

Suntem mereu în căutare de noi talente

Trimiteți acum CV-ul dvs.