Marketingul online, cunoscut și sub denumirea de marketing digital, reprezintă procesul de promovare a unei afaceri sau brand și a produselor sau serviciilor sale pe internet, utilizând instrumente care ajută la creșterea traficului, leadurilor sau conversiilor.
Marketingul online este un termen care descrie tehnici de promovare și strategii, ce includ crearea de conținut, SEO, PPC, email marketing, social media, etc.
- Sale!Analiza SEO a oricarui site web cu generarea unui raport PDF în limba română și transmiterea unei oferte pentru ameliorarea scorului global SEO obținut.
- Serviciile SEO on site însumează totalitatea acţiunilor de optimizare aduse site-ului, codului sursă, structurii şi conţinutului. Finnd un serviciu de tip on-site, interventia facandu-se direct pe codul care genereaza site-ul, NU este necesara plata unui abonament. În acest serviciu este inclusă înregistrarea în Google Analytics, Google Search Console și în Bing Webmaster Tools. Pachetul Bază asigură SEO pentru maxim 10 pagini: cercetarea cuvintelor și expresiilor cheie și distribuția lor, optimizare semantică H1, H2 și H3, meta title, meta description, imagini (ALT si TITLE), link-uri (TITLE), managementul erorilor; link-urile 404, tag-urile title duplicate. În functie de nevoile site-ului dvs, mai jos puteţi alege și upgrade către pachete mai avansate .
- Retargetarea dinamică ajută la promovarea celor mai relevante produse pentru fiecare client, îmbunătățind astfel conversiile și vânzările pe parcursul campaniei. Prin acest serviciu, implementăm pixelul Facebook pe site-ul dvs, generăm automat un flux de produse ce va fi transmis către Facebook la intervale de o ora și configurăm o campanie de Retargeting pe Facebook (bazată pe fluxul de produse și pixelul Facebook). Tu alegi bugetul acestei campanii (noi recomandam un buget de 10-50 lei pe zi) si noi o setam astfel incit bugetul disponibil sa nu fire depasit.
- Un webmaster va lucra pentru site-ul dumneavoastră timp de o oră (se pot comanda mai multe ore folosind câmpul cantitate). Timpul NU trebuie obligatoriu consumat într-o singură şedinţă. Cronometrarea timpului lucrat pentru fiecare proiect se face automat prin aplicaţia Toggl. Clientul poate urmări online raportul detaliat privind timpii lucraţi.