Setare campanie si feed produse pentru Facebook Retargeting

1.000 lei

Retargetarea dinamică ajută la promovarea celor mai relevante produse pentru fiecare client, îmbunătățind astfel conversiile și vânzările pe parcursul campaniei.
Prin acest serviciu, implementăm pixelul Facebook pe site-ul dvs, generăm automat un flux de produse ce va fi transmis către Facebook la intervale de o ora și configurăm o campanie de Retargeting pe Facebook (bazată pe fluxul de produse și pixelul Facebook).
Tu alegi bugetul acestei campanii (noi recomandam un buget de 10-50 lei pe zi) si noi o setam astfel incit bugetul disponibil sa nu fire depasit.

Descriere

Pixelul Facebook este folosit pentru urmărirea conversiilor (vanzarilor) realizate prin reclamele afișate pe Facebook.
Optimizarea campaniilor se face pe baza datelor colectate, cele mai valoroase opțiuni fiind optimizarea campaniilor pe conversii sau valoare.
Asigurăm contruirea de audiențe segmentate pe care le poți targeta în campanii noi.
Dacă ai un produs sau un serviciu nou pe site, putem afișa reclamă cu acesta celor care au fost interesați de produse sau servicii similare oferite de business-ul tău.
Asigurăm setarea campaniilor de remarketing pentru targetarea userilor care au interacționat deja cu business-ul tău, dar nu au convertit încă.
Construim audiențe similare celor care au luat o acțiune valoroasă pentru ține (de exemplu audiențe similare cu cele care au cumpărat în trecut de la ține).

Despre feed-ul (flux) de produse

Feed-ul de produse este un fișier exportat din website-ul tău care conține informații despre produsele existente pe website și pe care îl importăm în Facebook Ads pentru a-l utiliza în campaniile de promovare.
Feed-ul de produse pentru Facebook este necesar pentru:
– setarea campaniilor de Remarketing Dinamic în care userul vede reclame exact cu produsele pe care le-a vizualizat sau adăugat în coș, dar pe care nu le-a cumpărat încă.
– preluarea produselor din feed poate afișa direct în ad-uri (practic reclama se generează automat) imaginile și numele produselor, prețul actual, procente de reducere și alte elemente valoroase pentru user, astfel încât economisești timpul de construire a bannerelor.
– actualizarea automată și zilnică a listei de produse de pe website în feed astfel încât campaniile tale să promoveze mereu doar produsele care sunt pe stoc.
Dacă magazinul tău online are un număr foarte mare de produse, poți economisi foarte mult timp creând seturi de produse pe categorii și utilizarea lor atât în campanii de remarketing, cât și în campanii de target nou.
– construirea campaniilor de tip up-sell (clienții sunt încurajați să cumpere un produs mai scump față de cel pe care l-au ales inițial) sau cross-sell (numit și vânzare încrucișată, are rolul de a identifica și afișa produse care se potrivesc produsului ales inițial de către client, dar care îndeplinesc nevoile clientului pe care produsul inițial nu le îndeplinește).

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Setare campanie si feed produse pentru Facebook Retargeting”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *