Blog

Mentenanţa site-urilor WordPress

Un site web este ca o casă sau ca o maşină, nu este suficient să o cumperi sau să o construieşti. Site-ul trebuie întreţinut periodic astfel încât să rămână eficient. WordPress a ajuns cea mai populară platformă folosită pentru crearea de bloguri şi site-uri de prezentare pentru că este uşor de folosit dar şi pentru că…
Citeşte mai departe

Importanţa certificatului SSL

Google a anunţat în data de 8 septembrie 2016 că din ianuarie 2017, versiunile sale de navigatoare web începând cu Chrome 56 vor indica în bara de adresă un mesaj ce va semnaliza un pericol pentru site-urile care nu sunt disponibile în HTTPS (conexiune criptată bazată pe un certificat SSL). Până în prezent, când cineva naviga…
Citeşte mai departe

Cum alegem platforma CMS pentru un site de prezentare

În ultimii ani, sistemele de management al conţinutului (CMS = Content Management Systems), precum WordPress, Joomla, MotoCMS, Drupal,..., au avansat foarte mult, făcând ca realizarea unui site web să devină mai accesibilă chiar şi fără cunoştinţe tehnice în domeniul programării. CMS este o platformă uşor de folosit pentru crearea şi administrarea de site-uri web, folosind o interfaţă prietenoasă şi fără necesitatea de a scrie cod.
Citeşte mai departe

Alegere nume de domeniu

Un nume de domeniu bine ales poate face diferenţa între un site de succes şi unul anost. De cele mai multe ori numele de domeniu trebuie să vă reprezinte afacerea, să o promoveze şi să o susţină. Dacă apelaţi la serviciile oferite de Sitex Design, veţi afla mai multe despre avantajele pe care le oferă anumite nume de domenii şi veţi beneficia de sfaturile noastre în ceea ce priveşte numele de domeniu cel mai potrivit pentru viitorul site web. Este important să vă sfătuiţi cu un specialist înainte de a plăti pentru înregistrarea unui anumit nume de domeniu.
Citeşte mai departe

Cum optimizăm un text pentru motoarele de căutare

Este important să se optimizeze o pagină pentru o bună poziţionare în motoarele de căutare, dar cel mai important este să păstraţi vizitatorii pe site, prezentându-le un conţinut util şi uşor de citit. De câţiva ani, aceste criterii de performanţă în marketing sunt luate în calcul de către algoritmii folosiţi de motoarele de căutare precum Google. Prin urmare, noi spunem că niciodată nu este suficient să aveţi un bun SEO ci trebuie să şi comunicaţi cu vizitatorii dumneavoastră.
Citeşte mai departe